I. INFORMÁCIE O SPOLOČNOSTI
1. Internetový obchod SPORTPLUS.PL, ktorý pôsobí na adrese www.sportplus.pl, vykonáva výrobnú a obchodnú činnosť v oblasti predaja športového a turistického vybavenia a potrieb.
2. Majiteľom obchodu je spoločnosť SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., ktorá vykonáva podnikateľskú činnosť, so sídlom v Myśleniciach, ulica Słowackiego 75a.
REGON č.: 381867650
NIP: 6812073848.
Základ činnosti:
Zápis č. 000759017 v Registri podnikateľov K.R.S. vedenom Okresným súdom pre Krakov-Śródmieście v Krakove č., XI hospodársky odbor Národného súdneho registra.
Adresa na korešpondenciu:
SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
Ulica Słowackiego 75a
32-400 Myślenice
E-mail:
sklep@sportplus.pl
Telefónne číslo:
+48 12 274 06 00
II. DEFINÍCIE
V pravidlách a predpisoch sa používajú tieto definície:
Internetový obchod - obchod pôsobiaci na adrese www.sportplus.pl, ktorý predáva tovar prostredníctvom internetu.
Predávajúci - SPORTPLUS.PL Sp. z o.o. so sídlom v Myśleniciach, ul. Słowackiego 75A, 32-400 Myślenice, REGON č.: 381867650, NIP č. 6812073848.
Zákazník - fyzická osoba s právnou subjektivitou alebo organizačná jednotka, ktorá má právnu subjektivitu v zmysle zákona - uzatvárajúca s Predávajúcim zmluvu na diaľku.
Čas spracovania objednávky - čas potrebný na vybavenie objednávky Internetovým obchodom a jej odoslanie spôsobom doručenia, ktorý si Zákazník zvolil.
Pracovné dni - všetky dni v týždni od pondelka do piatku s výnimkou štátnych sviatkov.
Ceny - ceny tovaru uvedené na internetovej stránke www.sportplus.pl sú uvedené v poľských zlotých a zahŕňajú DPH.
III. PONUKA
Akékoľvek informácie týkajúce sa tovaru, ktoré obchod SPORTPLUS adresuje zákazníkom a potenciálnym zákazníkom, nepredstavujú ponuku v zmysle zákona a sú len výzvou na začatie rokovaní.
IV. PODÁVANIE OBJEDNÁVOK
(1) Na začatie používania obchodu je potrebné prečítať si a akceptovať tieto Pravidlá.
(2) Obchod SPORTPLUS.PL umožňuje uskutočniť objednávku jedným z nasledujúcich spôsobov:
- prostredníctvom webovej stránky www.sportplus.pl;
- prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu sklep@sportplus.pl;
- telefonicky, počas pracovnej doby zamestnancov obchodu.
(3) Používanie internetového obchodu www.sportplus.pl a zadávanie objednávok je možné, ak má používateľ nasledujúce vybavenie:
- počítač triedy PC alebo mobilné zariadenie vybavené operačným systémom a umožňujúce pripojenie na internet;
- pripojenie na internet;
- správne nakonfigurovaný webový prehliadač podporujúci štandardy HTML, JavaScript a CSS;
- povolené cookies a JavaScript
- aktívne e-mailové konto.
(4) Pri zadávaní objednávky prostredníctvom webovej stránky obchodu tak zákazník robí prostredníctvom interaktívneho nákupného formulára. V objednávke uvedie, aký tovar, za akú cenu a v akom množstve chce zákazník objednať na ním zvolené miesto. Zákazník tiež uvedie spôsoby doručenia a platby za objednané výrobky.
(5) Výsledkom procesu správneho odoslania objednávky je zaslanie informácie o odoslanej objednávke na e-mailovú adresu Zákazníka. Táto správa nie je potvrdením ponuky zákazníka, ale len informáciou o prijatí objednávky predávajúcim.
(6) Informácia o schválení objednávky na spracovanie ide zákazníkovi e-mailom - ako samostatná správa, ktorá je potvrdením o kladnom overení objednávky zo strany predávajúceho.
V. DOPRAVA
1. Tovar objednaný v internetovom obchode www.sportplus.pl je doručovaný prostredníctvom niektorého z dostupných prepravcov (kuriér, firemná doprava), ktorého si Kupujúci zvolí v procese odoslania ponuky na kúpu.
(2. Čas prevzatia zásielky zákazníkom pozostáva z: času spracovania objednávky (kompletizácia a príprava na expedíciu) a času doručenia v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia tovaru - do úvahy sa berú len pracovné dni.
3 Výrobky s poznámkou "Odoslanie do 24 hodín".
Výrobky sa nachádzajú v hlavnom sklade. Ak bola objednávka prijatá a potvrdená platbou do 11.00 h - tovar bude odoslaný do 24 hodín.
4. Výrobky s poznámkou "Odoslanie do 48 hodín".
Ak je objednávka prijatá a potvrdená s platbou po 11. hodine - tovar bude odoslaný do 48 hodín.
5. výrobky s poznámkou "Odoslanie do 2 - 5 dní".
Výrobok nie je na sklade v hlavnom sklade, doba jeho naskladnenia a expedície je 2 až 5 pracovných dní.
6. výrobky s poznámkou "na objednávku".
Tento výrobok je k dispozícii na vyžiadanie. Pre informácie o čase dodania kontaktujte náš predajný tím.
(7. K tovaru sa vystavuje faktúra s DPH alebo daňový doklad (podľa požiadavky zákazníka) so záručnými podmienkami a pri vybraných výrobkoch záručný list výrobcu. Ak niektorý z týchto dokumentov chýba, zákazník by mal túto skutočnosť nahlásiť za účelom odstránenia nedostatku kontaktovaním pracovníkov predajne SPORTPLUS.PL.
8. Zákazník má možnosť v prítomnosti prepravcu (doručovateľa) skontrolovať obsah balíka, či nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Ak zákazník zistí takéto poškodenie, je potrebné v prítomnosti zasielateľa spísať protokol, ktorý je potrebný na uznanie reklamácie.
(9) Zákazník je informovaný o spôsoboch a nákladoch na doručenie pred dokončením objednávky. Pri zadávaní objednávky si môže vybrať akýkoľvek iný dostupný spôsob doručenia a platby.
(10) Náklady na dopravu sú platné na území Poľska.
VI. SPÔSOBY PLATBY A CENY
Obchod SPORTPLUS.PL poskytuje nasledujúce spôsoby platby, o ktorých informuje pred potvrdením objednávky:
- platba na dobierku,
- platba v hotovosti pri osobnom prevzatí,
- platba klasickým bankovým prevodom na bankový účet obchodu,
- elektronické platby a platby kreditnou kartou prostredníctvom služby PayU.pl.
Spoločnosť PayU S.A. so sídlom v Poznani (adresa: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznaň), zapísaná v obchodnom registri Národného súdneho registra pod číslom 0000274399, registračné spisy uložené Okresným súdom Poznaň - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, základné imanie vo výške 4 000 000 PLN v plnej výške splatené, NIP: 7792308495.
2. Bankový účet obchodu SPORTPLUS.PL: Banka PEKAO S.A. 51 1240 4197 1111 0010 8687 7607
Banka SWIFT: PKOPPLPW
VII. VRÁTENIE TOVARU SPOTREBITEĽOM
(1) Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže do 14 dní odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu a bez vynaloženia nákladov, s výnimkou nákladov uvedených v článku 33, článku 34 us t. 2 a článku 35 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (Dz.U.2014.827). Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy vhodným písomným vyhlásením - formulárom.
Vzor listu je k dispozícii TU ( vo formáte .doc) a TU (vo formáte .pdf).
(2) Vrátenie veci predávajúcemu by sa malo uskutočniť bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
(3) Ak spotrebiteľ uplatní právo na odstúpenie od zmluvy po podaní žiadosti podľa článku 15 us t. 3 a článku 21 us t. 2 uvedeného zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (Zbierka zákonov 2014.827), je povinný zaplatiť za služby poskytnuté do odstúpenia od zmluvy.
(4) Právo odstúpiť od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov alebo na diaľku sa spotrebiteľovi nepriznáva v situáciách uvedených v článku 38 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (Dz.U.2014.827), a to aj pokiaľ ide o zmluvy:
1) o poskytovaní služieb, ak podnikateľ poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný, že po plnení zo strany podnikateľa stratí právo na odstúpenie od zmluvy;
2) ak je predmetom plnenia vec zhotovená podľa špecifikácie spotrebiteľa (nerepasovaná);
3) ak je predmetom plnenia vec, ktorá sa rýchlo kazí alebo má krátku dobu trvanlivosti;
4) v ktorých je predmetom plnenia vec dodávaná v uzavretom obale, ktorý nemožno po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
5) v ktorých predmetom plnenia sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený;
6) pri dodaní digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako ho obchodník informoval o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
VIII. ZÁRUKA KVALITY
1. Všetok tovar ponúkaný v obchode SPORTPLUS.PL je úplne nový, umiestnený v obale (ak je to relevantné), v stave, v akom ho poskytol výrobca.
Na všetky výrobky sa vzťahuje záruka výrobcu, dovozcu alebo predajcu. Obvyklá záručná doba je minimálne 24 mesiacov , pričom prípadná odchýlka (predĺženie záručnej doby) od tohto pravidla je uvedená v popise výrobku.
(2) Je nevyhnutné uschovať doklad o kúpe výrobku (pokladničný blok, faktúru s DPH) vystavený predávajúcim a tento doklad priložiť v prípade reklamácie tovaru na základe záruky poskytnutej obchodom SPORTPLUS.PL.
Práva zákazníka vyplývajúce zo záruky automaticky zanikajú:
- po uplynutí záručnej doby;
- ak zákazník vykoná akékoľvek zmeny alebo úpravy tovaru;
- ak sa tovar používa spôsobom, ktorý nie je v súlade s jeho určením.
(4) K oznámeniu vady tovaru Zákazníkom a k začatiu reklamačného konania dochádza okamihom doručenia vyhlásenia Zákazníka o oznámení vady tovaru a vadného tovaru spoločnosti SPORTPLUS.PL. SPORTPLUS.PL vybaví reklamáciu najneskôr do 14 pracovných dní od jej doručenia. Ak je potrebné chybný tovar alebo jeho časti zaslať do servisu výrobcu, lehota na vybavenie reklamácie sa môže predĺžiť na 28 pracovných dní.
(5) Spôsob doručenia zariadenia na záručnú opravu: zákazník internetového obchodu je povinný zaslať zariadenie na vlastné náklady.
6. Ak v priebehu analýzy oprávnenosti reklamácie a kontroly chybného tovaru alebo jeho častí SPORTPLUS.PL zistí, že došlo k porušeniu záručných podmienok, najmä k zmene fyzikálnych vlastností tovaru alebo jeho častí, SPORTPLUS.PL o tom informuje zákazníka, pričom chybný tovar vráti zákazníkovi na jeho náklady a riziko a zákazník je povinný uhradiť náklady, ktoré SPORTPLUS.PL vznikli.
Zákazník by mal chybný tovar doručiť do predajne SPORTPLUS.PL v pôvodnom, továrenskom obale, v ktorom bol tovar zákazníkom prevzatý. V prípade ťažkostí môže zákazník dodať tovar v náhradnom obale, ktorý zabezpečí primeranú úroveň ochrany tovaru počas prepravy.
(8) Záruka na predaný spotrebný tovar nevylučuje, neobmedzuje ani nepozastavuje práva kupujúceho voči predávajúcemu spotrebného tovaru vyplývajúce z predpisov o záruke za vady predaného tovaru.
Reklamačný poriadok
9. Ak zakúpený tovar obsahuje vady, náklady na vrátenie tovaru hradí obchod SPORTPLUS.PL. Nahlásená vada tovaru podlieha overeniu pracovníkmi predajne, ktorí určia, či vada tovaru existovala v čase jeho vydania.
Dodanie tovaru v rozsahu reklamácie je nevyhnutné. Za účelom jeho identifikácie je vhodné vyplniť reklamačný formulár a zaslať ho poštou alebo e-mailom na adresu predajne SPORTPLUS.PL.
Vzor reklamačného listu je k dispozícii TU ( vo formáte .doc) a TU (vo formáte .pdf).
(11) K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť doklad o uzatvorení zmluvy (kópiu predajného dokladu) a originál záručného listu, ak bol k tovaru vydaný (záruka výrobcu).
12. Tovar by mal byť uložený v originálnom obale, ktorý umožňuje bezpečnú prepravu. Je prípustné použiť náhradný obal, ktorý by mal počas prepravy poskytovať primeranú ochranu.
13. Adresa, na ktorú sa majú zasielať reklamácie:
SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
75a Słowackiego St.
32-400 Myślenice
IX. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
1. Zákazník registráciou v obchode SPORTPLUS.PL dobrovoľne súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov, pričom si ponecháva právo na prístup k nim, ich opravu a vymazanie z databázy adries. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, avšak neposkytnutie požadovaných údajov bude mať za následok, že Kupujúci si nebude môcť vytvoriť účet v Obchode a teda v ňom nakupovať.
(2) Osobné údaje sú Internetovým obchodom spracúvané v súlade s pravidlami vyplývajúcimi z Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len "RODO") a vnútroštátnymi právnymi predpismi.
(3) Správcom osobných údajov je spoločnosť SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., vykonávajúca podnikateľskú činnosť, so sídlom v Myśleniciach, ul. Słowackiego 75a. REGON č.: 381867650. NIP 6812073848. Základňa činnosti: Zápis č. 421/98 zo dňa 15.09.1998 do registra podnikateľskej činnosti vedeného primátorom mesta a obce Myślenice.
Vo veciach týkajúcich sa spracúvania osobných údajov je možné kontaktovať sa nasledovnými formami:
- telefonicky na čísle:+48 12 274 00 00;
- e-mailom na adrese: NA ADRESE: rodo@sportplus.pl;
- listom na túto adresu: SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., ul. Słowackiego 75a, 32-400 Myślenice
(5) Osobné údaje sa spracúvajú na účely vytvorenia účtu, prijímania a vybavovania objednávok, odosielania tovaru a prípadného vybavovania reklamácií.
(6) Prístup k osobným údajom majú len oprávnení zamestnanci internetového obchodu. Príjemcami údajov však môžu byť:
- partneri obchodu, s ktorými obchod spolupracuje
- účtovné, právne, IT, poisťovacie spoločnosti konajúce v mene Internetového obchodu.
- kuriérske spoločnosti
- subjekty spracúvajúce elektronické platby.
7. Osobné údaje Kupujúceho budú spracúvané po dobu trvania objednávky, do zániku nárokov súvisiacich s touto objednávkou, ktoré upravujú osobitné predpisy, alebo do zániku povinnosti Internetového obchodu uchovávať účtovné doklady.
(8) Počas návštevy webovej stránky obchodu SPORTPLUS.PL sa automaticky zhromažďujú súbory cookie (textové súbory uložené v počítači Používateľa). Ich úlohou je zhromažďovať informácie súvisiace s používaním Obchodu Používateľom.
(9) V súvislosti so spracovaním osobných údajov Internetovým obchodom má Kupujúci právo:
- prístup k údajom (informácie o spracúvaných údajoch a na získanie kópie údajov);
- na opravu (zmenu) údajov;
- vymazanie neoprávnene spracúvaných údajov;
- obmedziť spracúvanie údajov (zdržanie operácií s údajmi alebo nevymazanie údajov);
- namietať proti spracúvaniu, ak sa vykonáva na základe článku 6 ods. 1 písm. f) RODO;
- preniesť údaje inému prevádzkovateľovi.
(10) Ak sa kupujúci domnieva, že spracúvanie údajov sa vykonáva v rozpore so zákonom, je oprávnený podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.
X. POLITIKA COOKIE
(1) Okrem osobných údajov, ktoré Obchod dostupný na internetovej adrese https://www.sportplus.pl zhromažďuje od svojich zákazníkov, Obchod zhromažďuje aj ďalšie informácie, ktoré nie sú osobnými údajmi, ale pochádzajú z
- Denníky servera - informácie týkajúce sa používania webovej stránky Zákazníkmi a ich IP adries sa zhromažďujú na základe analýzy denníkov prístupu. Tieto informácie sa používajú na technické účely súvisiace so správou webovej stránky, ako aj na štatistické účely. Informácie z protokolov servera sú anonymné a neumožňujú identifikáciu používateľa.
- Cookies - sú informácie, ktoré server ukladá do pamäte prehliadača zákazníka, aby ho mohol "rozpoznať" pri ďalšej návšteve stránky. Súbory cookie je možné v nastaveniach prehliadača zakázať - to sťažuje, ale neznemožňuje používanie obchodu. Informácie zo súborov cookie sú anonymné a neumožňujú identifikáciu používateľa.